Monday 22 February 2016

Caciulile surori din 100 gr fir

 Bine v-am regasit! x
Postarea aceasta este povestea unui scul de ata varianta coloristica"capsuna",fir minunat,il recomand din suflet ,are diverse degradeuri superbe http://www.kingcole.com/knitting-wool/cherish-dk/
 Anul trecut,in vara,realizam caciulita micutei noastre :) inspirata de florile roz ,de sezon.....



 Paternul simplu pe 96 ochi


 Ea foarte incantata :)
 Timpul a trecut,ea creste,caciulita am zis sa mai creasca cu ceva randuri :) pur si simplu am adaugat ochi cu croseta pe margine si am realizat cateva randuri..pe andrele de ciorapi,manusi...i-am pus si floricica si o margica aleasa de surioara :)

 Domnisoara noastra a dorit si ea caciulita :) Am inceput si pentru ea...

 Floricica simpla realizata pe cerc magic cu 5 petale :)
 114 ochi sa cuprinda circumferinta capului ei
 Cu mult drag si spor am tricotat
 Cam asa arata start-ul,un simplu fir,aspect ingrijit
 Victorie!Are caciulita si e foarte mandra! :)


 Detaliul de prelungire margine....cam asa arata :)
Aceasta este povestea caciulitelor surori....acum doua surori le poarta cu drag....va urma si povestea fratiorilor cat de curand....ce nu face o mama ca sa-si vada copilasii fericiti si multumiti? Tricoteaza fireste :)
Va multumesc si sper sa ne revedem cu bine si noutati ,pupici xox

No comments:

Post a Comment