Wednesday 17 February 2016

Roz-verde-alb...petale si frunze ninse

 Salutari tuturor!
Un val de aer rece a revenit pe teritoriul Irlandei de nord....de ieri sa simtit,apoi azi noapte a nins putin si sa depus vreo 2 cm....
Am zis sa termin imbracamintea pentru bidonasul de incalzit,foarte renumit si intrebuintat in aceasta zona a globului...am zis sa fie ceva placut,ceva care sa-mi aminteasca de flori roz,de primavara!
Paternul este unul simplu,patrate granny unite din croseta,direct in timpu lucrului.
Intre timp m-am incalzit pe langa calorifer si savurat un ceai de fragute,aromat si indulcit cu putina miere.







 Craciunica a reinceput sa infloreasca din nou dupa o pauza de vreo aproximativ 2 luni.Datorita ei va prezint caciulita micutei mele si inceputul caciulitei pentru domnisoara mea.A dorit si ea ,prea placut firul,prea moale si combinatia coloristica preferata de ea ....in cazul in care nu a ajunge firul voi completa cu alb.Floricica va fi alba la sugestia ei :)

 Ce petale oh ......minunate!
 Floricica .... dragalasa, cu margica aleasa de domnisoara :)

 Sper ca aceasta zapada sa nu afecteze florile ....am 2 zambile in gradina,abia astept sa le admir si savurez mireasma lor :)
 Primole cu petale delicate...cata delicatete ....minunate!

 Zapada...sclipitoare...si atat de alba :)
 Curand voi revenii cu aceasta caciulita ,o bucurie sa lucrez cu fire degrade,sa vad cum se aseaza paternul coloristic..si cu bidonasul meu cald si imbracat ....sper si cu un cer senin si grade cu plus.
Pupici xox

No comments:

Post a Comment