Tuesday 2 February 2016

Aureola boreala ...si minunate flori !

 Bine v-am regasit :)
Am finalizat caciulita micutei mele.Foarte moale,calduroasa,placuta datorata compozitiei firului Sirdar Snuggly Tiny Tots Baby Fashion DK

 Mestecenii mei favoriti :)
Ieri....puternic scuturati de vantul puternic.
Storm Henry a facut ravagii ,aproximativ 24 de ore am indurat vant puternic,ploi raslete,urmate de  torentiale.


 A inflorit frumoasa ,este o floare perena,o am de 2 ani ,in ghiveci,infloreste pe la sfarsitul iernii pana in luna aprilie..Cunoscuta sub mai multe denumiri:Christmas rose,Hellebore,Spanz....o floare tamaduitoare si atat de delicata,deosebita .
 Am ales cateva culori din gama Stylecraft Special DK cu intentia de a tricota o floare ,sper identica cu cea naturala....intotdeauna natura ma inspira..Salvez zilnic modele noi,paterne,dar tot ceea ce vad in natura ma incita sa incerc,sa creeaz ceva unic.As purta o brosa-floare in aceasta primavara :)
 Minunata asa-i ?
 Iar in zori de zi aureola boreala colora partial cerul.....chiar in fata casei.Ceva unic,pentru prima oara cand obserb asemenea feerie pe cer ....nu pot descrie frumusetea culorilor in cuvinte....




 Sotul a surprins si el cu telefonul acel moment....feerie!

Pe curand!
Pupici si imbratisari xoxo

No comments:

Post a Comment