Saturday 22 September 2012

Crizanteme frumoase de la sot si set de iarna...

 Bun gasit!
Este toamna,gradele coboara simtitor in termometre;nu mai iesim asa mult pe afara(doar in caz de nevoie, la scoala,cumparaturi,biserica)suntem si raciti...
Dragul sot ,atent ,imi ofera flori,de data asta crizanteme....imi plac,sunt deosebite si ma inspira sa-mi fac esarfa-fular din flori in  stil japonez....le ador,cat sunt de perfecte!!!




 Ingerasul meu...drag.
 M-am pregatit pentru vreme rece cu caciula-bascuta:D
Imi place,e moale,calduroasa!


 ...si fular-esarfa din fir pretricotat....superb ca aspect si confort...se face simplu cu croseta de 7....din 3 in 3 orificii de cate 4 ori...se fac creturi ca la floricelele de panglica....in 2 ore a fost gata...

Va doresc tuturor o toamna frumoasa plina de bucurii si iubire!Pupici:*:*:*

No comments:

Post a Comment