Monday 21 March 2016

Delicatete

Bine v-am regasit ! x
A sosit primavara oficial,Pastele soseste cu pasi repezi iar Craciunita mea alba sa hotarat sa infloreasca....un dar de la o buna prietena,mi-a oferit aceasta Craciunita prin iarna in preajma Craciunului.
Era plina de bobocei dar nu au inflorit.Cateva saptamani a stagnat in crestere,apoi brusc au inceput sa apara frunzulite,apoi 3 bobocei.
Florile foarte delicate ,gingase....imi tin companie la noul proiect,o caciulita crosetata pentru micuta familiei :)
 Vernil,alb si fir bucle






 Nu gasesc cuvinte sa o descriu....delicatete,puritate,finete....putin spus.

 Sper sa imi reuseasca aceasta caciulita ca in imaginatia mea...acel fir bucle asteapta de mult atentia mea.Este ca o combinatie a celorlalte culori.
...despre caciulita voi scrie in alt post....este ceva inedit pentru mine,ceva care se poate purta perioada mai lunga de timp.Micuta creste prea repede si doresc ceva practic care sa tina pasul cu ea,macar o perioada :)
Va doresc o primavara frumoasa tuturor ! Va imbratisez xox

No comments:

Post a Comment