Wednesday 26 July 2017

Unit patratelele cu metoda "frunze mici si mari(small and big leaves)"prin metoda continua la paturica "Flori de Iulie"

 Bun regasit!
Am inceput sa unesc patratelele.Imi place metoda continua,scap de ascuns capete de ata,dar arata mai neted/uniform.Am creat aceasta metoda cu gandul la niste frunze intersectate.
Patratul are pe fiecare lat 15 ochi.Am inceput cu piciorus triplu suspendat,se realizeaza ca in pozele de mai jos.
In colturi sunt frunzele mari,4 (trebes)picioruse triple,3 (ch)ochi de lant,4(trebes)picioruse triple





 Ochiul de inceput ramane in partea superioara si este mult mai estetic la incheierea cu ultimul ochi.
 Iata practic evolutia metodei.Sper sa va placa,este o metoda creata de mine.


 Iata coltul cu "frunza mare"

 Urmeaza frunzele mici formate din 2 (dc)picioruse duble,1 (ch)ochi de lant,2(dc)picioruse duble in ochiurile anterioare,4,8,12,in colt o alta "frunza mare"









 Se unesc patratele in acest mod dus-intors









 Iata ce efect da imbinarea :)









 Iata un rand de patrate e gata!

 De acum in linie continua ,e mult mai usor,ca un respiro



 De acum urmeaza alt rand




 De la un colt la altul
 Unit cu patratul/randul anterior




 Imbinarea in colt cu ochi alunecat




 Am cusut apoi floarea,am optat sa o cos la final pentru ca aceasta metoda sa nu se complice mai mult ,floarea fiind mai mare,etalata.
 Coaserea cam asa



Maine sper sa unesc macar 4 randuri...urmeaza si bordura paturicii .Deja am consumat 200 gr.fir verde (green grass Stylecraft Special DK)
Spor la lucru!
Pup xx

No comments:

Post a Comment