Friday 21 July 2017

Patratul floral numarul 15 - Trandafir

 Bun regasit xx
Am revenit cu un trandafir crosetat usor de realizat :)
Culorile alese sunt:alb,un galben deschis,maron/gold si verde

 Am realizat o schema,sper ca este usor de urmat
bastonasele intersectate - (dc) picioruse duble
x - piciorus simplu (sc)
o - ochi de lant( ch) care se fac in urmatorul rand de la inceput/centru apoi in spatele fiecarei petale cu prindere intre petale,ochi alunecat luat prin spate.
Sper ca intelegeti ,daca nu lasati un coment x
Edit:voi detalia graficul,am primit o rugaminte :)
Se incepe cu 6 ochi de lant,se uneste cu piciorus alunecat,se formeaza cerc.
Pe cerc se fac 6 lantisoare a cate 3 ochi ,pe fiecare lantisor se realizeaza petale in acest mod 1 piciorus simplu,3 picioruse duble,1 piciorus simplu.Se procedeaza asa pentru toate 6.
Printre petale,prin spate cu piciorus alunecat se formeaza lantisoare din 5 ochi de lant...pe fiecare lantisor se realizeaza 1 piciorus simplu,5 picioruse duble,1 piciorus simplu,se procedeaza la fel pentru fiecare in parte,astfel se realizeaza al doilea rand de petale.
Intre petale se fac din nou lantisoare din 6 ochi de lant,pe fiecare lantisor se formeaza petale in acest mod,1 piciorus simplu,7 picioruse duble,1 piciorus simplu,se procedeaza asa pentru fiecare petala,se incheie cu piciorus alunecat.Spor la crosetat trandafiri xx

 Am crosetat un patrat verde


 Cu fir maron/gold am cusut floarea de patratel prin potrivire centru pe centru si cusut cu metoda"in urma acului"

 Acest trandafir ma inspirat.Era la centrul floral de langa Castelul Galgorm Irlanda de nord
🌹 In 2 iulie am fost prin Belfast,unde alti trandafirii emanau parfum,colorau minunat gradina botanica,un loc drag noua,in orice sezon🌹🌹
Va doresc spor la crosetat trandafiri si va multumesc pentru vizita pup xx

No comments:

Post a Comment