Thursday 17 August 2017

Vestuta din patrate inflorate - a 2 a parte



 Bun regasit 💗
Am decis sa prezint paternul in cateva parti.Este mai usor de urmarit,cred.
La anchior sunt doua jumatati de patrat floral .Doua jumatati de floare unite cu grupuri de 3(dc/tr) picioruse duble .
 4 (ch) ochi de lant,unit cu primul ochi rezulta un mic cerculet.Pe cerc am realizat 6 (dc/tr)picioruse duble.
Cu alta culoare am format petale din 4 (ch) ochi de lant si 3 picioruse duble(de doua ori ata pe dupa croseta)(dtr) in acelasi ochi anterior ,apoi 2 (ch)ochi de lant.Am continuat cu alte 5 petala din 4(dtr) picioruse triple in acelasi ochi anterior si 2 (ch)ochi de lant intre ,deci in total 6 petale au rezultat.
 Nu am respectat aranjamentul ca in fotografie,lucrand am observat ca se nimereau doua flori portocalii una langa cealalta... :)
 Cam asa am unit jumatatile de floare in colturi .
Am prins de margine cu 4 ochi de lant,considerat ca primul (dc) piciorus dublu
 ...si 2(dc)picioruse duble,a rezultat un grup si am prins cu un ochi alunecat de patratul anterior si continuat cu grupuri a cate 3 dc
 In colt am format 2 grupuri a cate 3 dc
 Si continuat in acelasi mod pana la capat ,incheiat cu 1(sst) piciorus alunecat ;)
 Acest patern il voi utiliza la un proiect,foarte curand ,ceva foarte colorat si vesel.
Cerul pe inserat a fost in ton cu vestuta in lucru.Superbe culori si forme,ma duce cu gandul la o patura cu dungi,forme si multe culori .



Pe curand xx
Voi revenii cu urmatoarea etapa .

No comments:

Post a Comment