Saturday 30 April 2016

Mandala Madness by Helen

Bine v-am regasit x
 Cu aproximativ 7 saptamani in urma a aparut un patern minunat,o mandala minunata Mandala Madness by Helen
In fiecare joi seara se dezvaluie cate o parte a paternului.Zilele de joi au devenit zile de exuberanta pentru mine si nu numai pentru mine :)In acest grup https://www.facebook.com/groups/officialcccsocialgroup/ fiecare membra isi prezinta mandalele,cer sfaturi creatoarei si leaga prietenii .
Datorita acestui patern am inceput sa fac "ordine"in stocul de fire pentru ca de-a lungul a catorva ani am tot cumparat si primit de la sot si prietenele mele crosetarese fire,in general acril.Debaraua era cam aglomerata,un talmes-balmes ,acum incepe sa se ordoneze si sper sa termin si proiectele incepute de pe acolo...din jungla aceea colorata :)
Sotul ma sustine sa continui sa crosetez ,ii plac mandalele si am incercat sa adaug mult albastru,culoarea lui preferata.Vom impartii amandoi aceasta patura :)











 Fireste a dorit una si domnisoara,culori alese de ea,apoi sa decis sa fie potrivita cu una din lenjeriile ei de pat....incerc cu firele din stoc sa realizez si patura ei.
Micuta mereu atingea  mandala si i-am pus-o in cap .... pare o palariuta asa-i.Chiar mi-ar place sa ii fac una gen floare.Ea foarte incantata,chiar radea,o atingea,se alinta si am luat repede aparatul sa captez acel moment de bucurie :)












 Sotul foarte incantat :D
 Ca o floare cu bobocii :)
 O incurajare din partea sotului,mi-a cumparat marcare frumos colorate.
Am sa continui sa lucrez la ele...pana in vara vom avea doua paturi deosebite in casa.
Va multumesc de vizita si sper ca v-am facut pofta de lucrat o patura mandala.
Paste fericit x pupici

2 comments:

  1. Hristos a Inviat ! Sarbatoare luminata , draga mea !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat a inviat! Sarbatoare luminata si voua draga mea !

      Delete