Tuesday 14 August 2012

Dorinte si impliniri:)

 Am lipsit din nou pentru cateva zile,se pare ca vremea calduta imi face pofta de stat tot mai mult pe afara sau prin curte dar nu renunt la pasiunea mea pentru ate si explorat ha ha....
Am realizat aceasta bentita pentru rochita de zana;la scoala au activitati de lectura in care sunt invitati scriitori sau naratori iar copilasii sunt rugati sa se imbrace in personajul preferat de poveste....ei ii plac zanele!:D


 Din profil pare o elfitza:)) iubeste mama zana minunata!


 La plimbare....indiferent de toanele vremii,poate sa ploua,sa rida soarele,sa se joace vantul prin cositzele noastre,noi indraznim sa sfidam si sa savuram la maxim clipe de neuitat din copilaria minunilor noastre:)
















 Am o dorintza....sa creez o bascuta stil irlandez,este proiect pentru cursuri,sper sa o finalizez pana la 1 septembrie:)
 Am inceput o vestuta,grosuta,mai de toamna-iarna sa-mi tina de cald ...

 Vazusem o patura superba pe net din patrate colorate si mi-am amintit ca aveam "ascunse"intr-o cutie cateva patrate....si uite asa am prins curaj sa mai fac o patura...ate sunt suficiente!
Va multumesc pentru vizita!Sunteti liberi sa-mi lasati coment,sugesti,sa-mi adresati intrebari:D

No comments:

Post a Comment