Monday 27 February 2012

O duminica prin Belfast plina de inspiratie, parfum si culoare

 Sambata seara ma uitam la o floare in Etsy....mandra mea a prins drag de ea,ma ruga sa o crosetez,incurajandu-ma ca eu pot sa o fac:))) si am facut-o:D
Duminica dimineata o vroia in piept...ne pregateam pentru o vacanta de cateva ore prin Belfast la gradina botanica http://www.trektheuk.com/botanicgardensbelfast.php si la muzeu http://nmni.com/um#Street-Art
 Am ametit de atata parfum,mult nu am putut sa stau printr-e flori,zambilele si narcisele emanau puternicul lor parfum:D












 Primavara a venit...florile impodobesc strazile,gradinile...

 In muzeu...fluturii mi-au atras atentia...as vrea sa pot croseta asa fluturasii...as vrea.



 Acesta este startul unui proiect de decor pentru casa din floricele...:D Inca nu sunt nici 50% din cate am nevoie:)))





 Si azi mandra mea purta caciulita de St,Patrick pe care am crosetat-o anul trecut...dar ii voi mai face si anul acesta ceva ...


 ....m-am hotarat sa termin aceste paturi...cat de curand!!!Ma trag de maneca:D




No comments:

Post a Comment